Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü
   
Ön itt jár: > >

Ászf

Általános szerződési feltételek

 

1.Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.mesesekszerek.hu weboldalon elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban Felhasználó) általi használatának feltételeit.  A Felhasználó a weboldal használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

 

2. A Szolgáltató

Név: Dinamika E&E Kft.

Székhely és levelezési cím: 6725 Szeged, Borbás u. 20.

Cégjegyzékszám: 06-09-006191

Bejegyző Bíróság neve: Szegedi Törvényszék Cégbírósága

Adószám: 11769714-2-06

Közösségi adószám: HU 11769714

Számlavezető pénzintézet: Raiffeisen Bank Zrt.

Számlaszám: 12067008-00240646-00100007

E-mail cím: mesesekszerekwebaruhaz@gmail.com

Telefonszám: 06-30/2034885

 

3. A weboldalon folytatott tevékenység

A Szolgáltató a honlapon az alábbi termékek értékesítését végzi: divatékszerek.

 

4. Felelősség

A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért, a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért. A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért. A termékek nem rendeltetésszerű használatából vagy egyéb okból fakadó balesetért vagy kárért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért és az esetleges egészségügyi kockázatokért. A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse. A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult ellenőrizni vagy törölni, ezek tartalmáért felelősséget nem vállal.

 

5. Szerzői jogok

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb.) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni és terjeszteni tilos.

 

6. Megrendelés folyamata

A honlap termékbemutatási és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. Az Akciós termékek kategóriában az áruházban kapható összes akciós termék megtalálható, amely a készlet erejéig érvényes. A kategória nevére kattintva a benne szerelő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék jellemzőiről, áráról. A választott termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható, illetve törölheti az adott tételt.  A felhasználó a Megrendelés gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. Lehetőség van belépésre, regisztrációra, valamint regisztráció nélküli vásárlásra. A regisztráció, és a regisztráció nélküli vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben és a honlapon tájékozódhat. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható. A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Adatbeviteli hibát javíthat a megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl. a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot, azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé. Webáruházunkban regisztráció nélkül is megtekintheti az árakat és vásárolhat is. Fizetési lehetőségként választható előre utalás és utánvét.

 

7. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módot, valamint a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

 

8. A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.

 

9. A szerződés iktatása

A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

 

10. Számla

A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki és azt a megrendelt termékkel vagy termékekkel együtt szállítja ki a Felhasználónak.

 

11. Fizetés

Felhasználó előreutalással és utánvéttel tudja kiegyenlíteni a vételárat és a szállítási költséget. Szolgáltató jogosult Felhasználótól előreutalást kérni. Előreutalás esetén a  megrendelés ellenértékét jelen ÁSZF 2. pontjában a Szolgáltató adatainál ill. a webáruház Szállítás és fizetés menüpontjában található bankszámlaszámra kell átutalni. Amennyiben a megrendeléstől számított 3 napon belül az utalandó összeg nem érkezik meg Szolgáltató bankszámlájára, a megrendelés törlésre kerül. Kérjük, legyen körültekintő, a rosszul elvégzett kifizetésekért felelősséget nem vállalunk! Utánvét esetén a termék (termékek) árát és a szállítási költséget átvételkor kell kifizetni.

 

12. Szállítás

A termékek kiszállítását a GLS futárszolgálat végzi. Szolgáltató törekszik arra, hogy a megrendelt termékek 2-3 munkanapon belül kiszállításra kerüljenek. Az időgarancia a GLS részéről 1 munkanap. A GLS a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a GLS a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesíti Felhasználót. Ha az Ön telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, a GLS egyeztet a kézbesítés helyéről és idejéről. Kérjük a telefonszámát és címét pontosan adja meg megrendeléskor! A GLS a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. Felhasználó a megrendeléskor GLS csomagpontokra is kérheti a küldeményt. Sérült csomagot csak kárfelvételi jegyzőkönyv kitöltése után vegyen át! A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, amelyet jegyzőkönyvben a futárral rögzítettek, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

Szállítási költségek részletes megadása:

Csomagolási költségeket nem számolunk fel, Önt csak a szállítási költség terheli.

1. A kiszállítás díja Magyarország bármely településére 1.290 Ft / csomag.

2. 10.000 Ft (bruttó) érték feletti megrendelés esetén ingyenes szállítást biztosítunk.

A csomagban elküldjük Önnek a vásárlás összegéről és a szállítási költségéről kiállított számlát. A Szolgáltató - eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Felhasználó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt kitűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Felhasználó jogosult a szerződéstől elállni. A Felhasználó póthatáridő kitűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta. Szolgáltató jogosult indoklás nélkül a kiszállítást megtagadni.

 

13. Elállási jog

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A Felhasználó jogosult az átvétel napjától számított tizennégy naptári napon belül a szerződéstől indoklás nélkül elállni. Felhasználó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát, azzal, hogy erről a megrendeléstől számított 24 órán belül e-mailban és telefonon értesíti Szolgáltatót. Ha a Felhasználó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni e-mailban és telefonon a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. A Felhasználót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát jelen ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően gyakorolta. A Szolgáltató e-mailben visszaigazolja a Felhasználó elállási nyilatkozatának megérkezését. A Felhasználó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére késedelem nélkül, legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül, sérülésmentes állapotban visszaküldeni. A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Felhasználót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Felhasználót semmilyen más költség nem terheli. Ha a Felhasználó eláll a szerződéstől,  elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Szolgáltató bankszámlára történő átutalással visszatéríti a Felhasználó által igénybevett valamennyi szolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg sérülésmentes állapotban vissza nem kapta a terméket.  A Felhasználót nem illeti meg az elállási jog az előre gyártott termék esetében, amelyet  utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak.

 

14. Szavatosság

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellék vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és a 19/2014. ( IV. 29.) NGM rendelet rendelkezéseinek megfelelően. A Felhasználó – választása szerint – a következő kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul közölni. A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével, de maximum 2 éven belül azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja. Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

.

15.  Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályait a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet tartalmazza. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Felhasználónak történő átadásának a napja. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, Az általunk forgalmazott ékszerekre 1 év jótállást biztosítunk amennyiben azok tartós fogyasztási cikknek minősülnek (10.000 Ft vagy azt meghaladó vételár esetén). Azokra a termékekre amelyekre nem vonatkozik a kötelező 1 éves jótállás (mert nem minősülnek tartós fogyasztási cikknek), cégünk 6 hónap jótállást vállal. A szavatossági ill. jótállási igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: Dinamika E&E Kft.

Levelezési cím: 6725 Szeged, Borbás u. 20.

Telefonszám: 06-30/2034885

E-mail cím: mesesekszerekwebaruhaz@gmail.com

 

16. Jogérvényesítési lehetőségek

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: Dinamika E&E Kft.

Levelezési cím: 6725 Szeged, Borbás u. 20.

Telefonszám: 06-30/2034885

E-mail cím: mesesekszerekwebaruhaz@gmail.com

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót. Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak a Felhasználó rendelkezésére:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
  • Online Vitarendezési Platform használata
  • Bírósági eljárás kezdeményezése.
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Területileg illetékes Békéltető Testület:

Csongrád Megyei Békéltető Testület elérhetőségei:

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefon: +36-62/554-250/118
Fax: +36-62/426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

 

17. Módosítások

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes. Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2017.10. 30.

 

18.  Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.